wtorek, 16 sierpnia 2011

Co mnie dziwi w futbolowym świecie


Zainspirowana stałą częścią magazynku EKG w tok fm, w której goście mówią, co ich dziwi, postanowiła stworzyć coś takiego na moim blogu. W ramach cyklu "co mnie dziwi" będę krótko opisywać, co mnie dziwi w futbolowym świecie.
Ramos poucza
Sergio Ramos mówiący, że Dani Alves plami swoim aktorstwem piłkę nożną. Może warto, żeby Hiszpan zastanowił się najpierw nad tym, co wyrabiała jego drużyna w wiosennych Gran Derbi bawiąc się w kosiarki i wycinając co się da. Czy taka gra nie plami futbolu?  O ile w niedzielnym meczu zawodnicy Królewskich trochę się powstrzymywali, o tyle zabijaka Pepe pokazał, że powinien być dożywotnio zdyskwalifikowany. 
 
Cesc w Barcelonie
Oglądałam pół dnia pierwszy dzień Fabregasa w Barcelonie. Radość Katalończyków porównywalna z tą polską, gdy przyjeżdża papież.

  
Gra Lecha
Szczerze mówiąc nie ufałam myśli szkoleniowej Bakero, a tu, póki co, Lech gra bardzo ładnie. Dużo podań, ze Stlicem, który obecnie znajduje się w świetnej formie, a duet, który tworzy wraz z Rudnevem może być (i pewnie już jest) postrachem w polskiej lidze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz