poniedziałek, 29 listopada 2010

Starcie gigantów - porównanie

13 mistrzów świata, 2 najlepszych zawodników świata, 2 najlepszych trenerów świata. 
Tak zapowiada się dzisiejsze Gran Derbi. 
Madrycki As postanowił porównać zawodników i trenerów obu drużyn, występujących na tych samych pozycjach. Głosowali czytelnicy, ciężko tu o obiektywizm, gdyż głosowali głównie kibice Los Blancos, ale sonda wydaje się być ciekawa i dość obiektywna.

1. Valdez vs. Casillas  - 85 % głosów uzyskał bramkarz Królewskich. I tu chyba zgodzi się każdy kibic, mimo że Victor Valdes jest świetnym bramkarzem, to w panteonie bogów najwyżej zasiada  pierwszy bramkarz reprezentacji Hiszpanii, który od lat utrzymuje się na najwyższym światowym poziomie. 
Mój głos: Casillas

2. Dani Alves vs. Sergio Ramos - kibice zadecydowali, że lepszy jest Hiszpan, zgarnął on 51% głosów internautów, czyli wygrał o włos z Brazylijczykiem. Obaj zawodnicy są na swoich pozycjach jednymi z najlepszych w świecie. Obaj świetnie włączają się do ataku swoich drużyn i jak na obrońców, często strzelają gole.
Mój głos: Ciężko powiedzieć, ale ze wskazaniem na Alvesa, głównie za szaleństwo. 

3. Pique vs. Pepe - 63% dla Katalończyka, o tym, jak dobrym obrońcom jest świadczą sukcesy, jakie odnoszą jego drużyny. Zdobył wszystko z Barceloną, co było do zdobycia. Sukcesy odnosił także w Manchesterze, gdzie nauczył się bardzo wiele, a nauka zaprocentowała, gdy powrócił do swojego klubu. Ostatnio zdobył wraz z Hiszpanią Mistrzostwo Świata. Pepe takimi sukcesami pochwalić się nie może.
Mój głos: Pique

4. Puyol vs. Carvalho - 53%. Ciężko porównywać obu panów. Obaj to świetni, doświadczeni zawodnicy, którzy dowodzą w swoich formacjach. 
Mój głos: Puyol, to ze względu na charyzmę i serce, jakie wkłada w swoją grę.

5. Abidal vs. Marcelo - 75% dla gracza Królewskich. Brazylijczyk w rozgrywa sezon niemal idealny. Pod wodzą Mourinho staje się świetnym zawodnikiem, strach pomyśleć, co będzie dalej. Francuz, mimo że obrońca jest bardzo dobrym, to przegrywa w pojedynku z  Marcelo, który jestdużo lepszy w ataku, a także pożyteczniejszy dla drużyny.
Mój głos: Marcelo.

6. Busquets vs. Khedira  - zdziwiła mnie mała różnica, z która w tej rywalizacji wygrał wg internautów zawodnik Barcelony. Sergio mimo swoich 22 lat jest zawodnikiem niesamowicie dojrzałym, ważnym dla drużyny, jak mało kto. Do tego w swojej sportowej karierze osiągnął dużo więcej niż Niemiec. No i po prostu jest dużo lepszym zawodnikiem na dzień dzisiejszy.
Mój głos: Bez dwóch zdań - Busquets

7. Messi vs. Di Maria 73% dla zawodnika Barcelony. Właściwie dziwię się, że ktoś zagłosował na zaowdnika Realu. Powołując się na Christo Stoiczkowa - Messi to Bóg. Kim więc przy nim jest Di Maria? Zapytajmy 27%, które głosowały na Di Marię. 
Mój głos: ba, Messi. 

8. Xavi vs. Xabi Alonso - 66% dla Katlończyka, jest on jednym z większych zawodników we współczesnym świecie. Bask to piłkarz świetny, pech chciał, że trzeba go porównywać do zawodnika Barcy.
Mój głos: Xavi Hernandez

9. Iniesta vs.Ozil. Dlaczego ktoś w ogóle głosował na Niemca? Tego nie wie nikt, uzyskał on 39% głosów. Oczywiście zaowdnik Realu jest świetnie grającym zawodnikiem, jednak porównywanie go z Iniestą jest lekkim nietaktem w stosunku do zawodnika Barcy, który jest jednym z głównych kandydatów do zdobycia Złotej Piłki. 
Mój głos: Iniesta, Iniesta, Iniesta.

10. Villa vs. Higuain - W ten rywalizacji, według czytelników Asa wygrywa Argentyńczyk . Dlaczego ? Może dlatego, że jest z Realu.
Mój głos: Bez chwili zwątpienia Villa.

11. Pedro vs. Ciristiano Ronaldo, 82% dla Portugalczyka, co jest oczywiste, a także jasne, jak słońce i portugalskie niebo.
Mój głos: Ronaldo 

12. Guardiola vs. Mourinho I tu tylko wg mnie 64% dla Portugalczyka. Dziwne, gdyż wydaje się, że kibice Królewskich kochają Portugalczyka, a to że jest on trenerem ich ukochanego zespołu było  powodem do radości i wiary w to, że Real wreszcie zacznie grać i wygrywać. To zestawienie jest trudne do uzgodnienia. Guardiola terenerem drużyny seniorów jest 3 rok, w tym czasie zdobył z Barceloną wszytsko, który trener może pochwalić się takimi sukcesami w tak krótkim czasie? Jednak Mourinho uważany jest za najlepszego współcześnie trenera. 
Mój głos: Mourinho

Zaskoczyło mnie jedno z ostatnich pytań, gdzie pytano o wygodniejsze siedzenia, na których siedzą rezerwowi piłkarze, to pytanie właśnie do nich. Można również zapytać o buty, kto np. nosi wygodniejsze.

A na końcu pytanie najważniejsze - Kto wygra? 55% uważa, że Real, 38%, że będzie to Barca, w remis wierzy 7%.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz